مذهبی

آخرین مطالب

  • ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ یار

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۲ رحمت
  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور

محبوب ترین مطالب

  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور
  • ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۴ سفر

مطالب پربحث‌تر

هر کسی می تواند مدافع حرم باشد!!!

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

کار خلقت انسان که تمام شد خدا دنبال یک حرم بود در وجود انسان که بخشی از خود را در آن قرار دهد،که تا نه او دلتنگ مخلوقش شود و نه مخلوق دلتنگ خالق.آری جایی بهتر نیافت جزدل وحرمش را در آن بنا نهاد.

اما از مخلوقش قول گرفت تا محافظ و مدافع این حرم و حریم باشد تا غیر او در آن راه پیدا نکند.حیف وصد حیف که جز تعداد کمی نتوانستند مدافعان خوبی برای حرمش باشند و همه چیز وهمه کس را در این حرم شریک قرار دادند.در این روز ها که دفاع از حرم اهل بیت تبدیل به دغدغه شده بهتر نیست که ابتدا از حرم درونمان شروع کنیم؟بهتر نیست که یک خانه تکانی در حرم دل کنیم وبا خود بیعت کنیم تا ابتدا مدافع حرم دل باشیم تا خدا نیز ثواب دفاع از حرم اهل بیتش را نصیبمان کند؟

اگر پاسختان مثبت است پس  بیاییداین خانه تکانی را شروع کنیم و با خود عهد ببندیم که با توکل وتوسل بر خودش سعی در آن داشته باشیم تا حداقل از آزمون دفاع از حرم خدا در سرشتمان سربلند بیرون آییم.

۹۵/۰۵/۱۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
عاشق

نظرات  (۲)

خیلی پست خوبی بود...خیلی...
واقعا لایک داشت...
پاسخ:
واقعا ممنون
این مطلب به قلم خودم بود میدونم غلط نگارشیش زیاده  و حتی در حد وبلاگ نویسی نیست ولی چون دلی نوشتم  خیلی ناراحت  بودم از اینکه هیج نظری در موردش ثبت نشده
باز هم سپاس
و صد البته ک دفاع از حریم دل شاید سخت تر از دفاع از حرم اهل بیت باشه........
پاسخ:
یک دنیا سپاس از حضور گرمتون که باعث دلگرمیه
و یک تشکر ویژه بابت ارسال نظر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">