مذهبی

آخرین مطالب

  • ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ یار

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۲ رحمت
  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور

محبوب ترین مطالب

  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور
  • ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۴ سفر

مطالب پربحث‌تر

خدایا

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

خدایـــا! سرده این پایین، از اون بالا تماشا کن

اگه میشـه بیــا پاییـن و دستـــــای منـــو ها کن

 خدایـــا!سرده این پایین،ببـین دستــامـو میلرزه

دیگه حتـی همه دنیا،به این دوری نمـی ارزه

 تو اون بالا من این پایین،دو تایـی مون چرا تنها؟

اگه لیلـی دلش گیــــره! بـــــگو مجنون چرا تنها؟

 خدایــا! من دلم قرصه،کسی غیر از تو با من نیست

خیالت از زمین راحت ،که حتـی روز،روشن نیست

 کسـی اینجا نمـی بینـه که دنیـــــــــا زیر چشماته

یه عمره یــــــادمـــــــون رفته،زمیـن دار مکافـاته

 فراموشم شده گاهـی،که این پایین چه هــــا کردم

که روزی بایـد از این جـا، بــازم پـیــش تو برگردم

 خدایــــــا! وقــت برگشـتـن یه کم با من مدارا کن

شنیــدم گرمــه آغوشـــــت،اگه میشـه منــم جا کن

۹۵/۰۵/۲۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
عاشق

نظرات  (۵)

بی نهایت لایک...
این شعرای فوق العاده از کیه؟!...
پاسخ:
از چندتا وبلاگ و سایت جمع آوری کردم که متاسفانه منبع ذکر نشده بود خواستید حتما آدرسشون رو میدم
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
چه زیبا بووود :))
پاسخ:
سپاس از حضورتون
این قسمت که میگه خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست خیلی آرامش بخشه :)
پاسخ:
سلام آره دقیقا
زیبا بود
http://nordide.blog.ir
پاسخ:
سپاس
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۹ ماهیِ نفس کِش! :)
خدا من دلم قرصه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">