مذهبی

آخرین مطالب

  • ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ یار

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۲ رحمت
  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور

محبوب ترین مطالب

  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور
  • ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۴ سفر

مطالب پربحث‌تر

حق داری

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سلام واقعا نتونستم دوریتون رو تحمل کنم دلم تنگتون بود

به عشق امام زمانمون وبه بهانه ایشون این پست رو تقدیمتون میکنم


گر عفو کنی یا نکنی حق داری


گر نامه ام امضا نکنی حق داری


با این همه عصیان و خطاکاری ما


گر چهره هویدا نکنی حق داری

۹۵/۰۶/۱۳ موافقین ۵ مخالفین ۰
عاشق

نظرات  (۴)

همینطور است
بسیار عالی و زیبا فرمودین
پاسخ:
سپاس و تشکر بابت همراهیتون
ممنون از حضور شما ! 
ممنون از مطلب خوبتان
پاسخ:
خواهش میکنم وظیفه بود
لطف دارید
شعر قشنگیه....
اللهم عجل لولیک الفرج....
پاسخ:
لطف دارید
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۹ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
به دلم نشست
ان شاالله زودتر ...
پاسخ:
سلام
نشانگر لطفتونه
ان شا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">