مذهبی

آخرین مطالب

  • ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ یار

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۲ رحمت
  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور

محبوب ترین مطالب

  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور
  • ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۴ سفر

مطالب پربحث‌تر

آباد

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ

همه آباد نشینان ز خرابی ترسند
من خرابت شدم و دم به دم آبادترم

۹۵/۰۷/۲۶ موافقین ۱۱ مخالفین ۰
عاشق

نظرات  (۷)

۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۰ مهندس مکانیک خودرو
به به من عاشقتم عشقم که خودمی
پاسخ:
امام حسین عشقه عشق
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۰ ♥ محجبه ♥
قشنگه
پاسخ:
سپاس بزرگوار
۲۶ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۹ فرناز فرزان
وقتی برای گریه دلم تنگ می شود
لب با دم حسین هماهنگ می شود
تنها نه دل به یاد تو می سوزد ای حسین
از روضه هایت آب دل سنگ می شود
پاسخ:
بسیار زیبا سپاس از لطفتون
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۶ علی حقیقی
عشف تو گر عالم دیوانگی است
               از همه دیوانه ترم یا حسین(ع)
پاسخ:
عالی برادر
یا حسین
خرابه خرابم
درمانم یه سفر کربلاست...
اباد کن این خرابه را یا حسین...
پاسخ:
فوق العاده زیبا
ایشالا قسمت هممون بشه
ما چاره ی عالمیم و بیچاره ی تو... 


پاسخ:
زیبااااااااااااااا 
تمتون مثل تم وبلاگ منه البته من یکم سیاهش کردم بخاطر محرم
شعر زیبایی بود:)
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">