مذهبی

آخرین مطالب

  • ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ یار

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۲ رحمت
  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور

محبوب ترین مطالب

  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور
  • ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۴ سفر

مطالب پربحث‌تر

درد ودل یا درد دل

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ

سلام و وقت بخیر 

میخواستم یه شعر درمورد امام زمان (عج) بزارم چون دوشنبه تعلق داره به حسابرسی ایشون ولی یه سری مطالب کاسه صبرم رو لبریز کرد مجبور شدم برای اینکه خالی بشم این مطلب رو بنویسم پیشاپیش از بابته قلم ضعیفم عذر میخوام.

1-خیلی سختمه ادامه فعالیتم تو این وب چون تکلیفم با خودم معلوم نیست از یه طرف خیلی دوست دارم آدم باشم همونی که خدا میخواد بشم از یه طرف دیگه نمیتونم ،دارم دچار اسکیزوفرنی میشم.نیتم این بود از این وب که به عشق خدا یک سری مطالب مذهبی رو گردآوری کنم که حتی اگه شده یه نفر با خوندنش دلش بلرزه و اگه از خدا روگردونده باهاش آشتی کنه، چشم دوخته بودم به پوابش و دعای خیر طرف.ولی حالا چی بدو بدو میام اول سراغ تعدا بازدید کنندگانمو چک میکنم بعد نگاه میکنم چند نفر پسندیدنش ،چند نفر امروز دنبال کننده جدید دارم چند نفر نظر گذاشتنو....

خب تا اینجا داستان مشکل چندانی نیست مشکل از اونجا شروع میشه که با کم بودن هر کدوم از گزینه ها حسابی دلگیر میشم یکی نیست بگه آخه خودتو گول زدی، خدا رو چی میتونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی از امروز میخوام برگردم به نیتم ایشالا که با دعای خیر شما موفق میشم چون خود خدا گفته با زبونی که گناه نکردی دعا کنی مستجابش میکنم ازتون عاجزانه میخوام واسم دعا کنید آدم بشم و آدم برم(شهادت که دیگه..........)

بخش دومم که در مورد حجابه رو میزارم واسه یه وقت دیگه چون دلم بدجور پره نمیخوام چیزی بنویسم که فردا  روزی بخوام بابتش دلایی رو شکستم به دست بیارم

یا علی دعا یادتون نره

پ.ن:ولی خب خدایی سخته طرف نشوته دنبال کنی دنبال میشی.نه دوستایه گلم من تا از مطالب وب کسی خوشم نیاد دنبال نمیکنم پس اگر مطالبو دوست داشتی دنبال کن نداشتی تورو بخیر مارو به سلامت.

۹۵/۰۶/۰۱ موافقین ۶ مخالفین ۰
عاشق

نظرات  (۱۳)

نگران نباشین شمانیتتون خیره
ان شاالله کِ قبول باشه
:)
پاسخ:
ان شا الله که خیر باشه 
سپاس فراوان 
لظف کردید که وقت گذاشتید و مطالعه کردید
سلام علیکم
ان شاءالله توی این مسیر موفق باشید و هر چه زودتر به دیدار برسید!
خداوند بحق همونایی که براشون شعر گفتید موفقتون کنه... (تا شهادت و...)
حجابم که دست روی دلمون نذارین که...!

اما در مورد مطلبتون تو پی نوشت باید بگم که واقعاً این نظرات دنبال کنی دنبال میشی بطور عجیبی حرص در میاره یعنی بدون اینکه مطالبت خونده شده باشه و مطالبش رو بخونه باید دست به کاری بزنی که...

علی ای حال التماس دعا

پاسخ:
سلام داداش گلم
ان شاالله
داداشم من گرد آوری کردم وگرنه لیاقت شعر برای حضرت تو من چیکار میکنه
آره والا 
محتاجیم به دعا
سلام.
شماباخدامعامله کردی؟
خودش بی جواب نمیذاره.مطمین باشین.حتی شاید این تلاش شماالان، سالهای بعدمورداستفاده یه نفر بشه که خیلی خیلی بکارش بیاد و به درد حال دلش بخوره!!!
پاسخ:
دوست دارم که با خدا معامله کرده باشم که البته اگر خود فریبی نکرده باشم
خدا حفظتون کنه من اصلا به این فکر نکرده بودم که زمان مهم نیست
واقعا ممنون از حضورتون
وظیفه بود برادر
خوب باشین:)
پاسخ:
بزرگوارید 
همچنین
سلام دوست عزیز...
گویا دلتون پره ...خیلی هم پره...:(
هر مسأله ای ارزش نداره...خودتون رو اذیت نکنید(دنبال کردن ها رو عرض می کنم)...
دیگه اینکه من خیلی خوشحالم که جز وب هایی هستم که شما دنبالش میکنید...
نمیدونم دعای من گیرا هست یا نه...ولی دعاتون می کنم...
موفق باشید...

پاسخ:
سلام ودرود
دلم بیشتر از خودم پره خودی که میخوام خدایی باشه ولی فاصله گرفته از خودش
واقعا باید بگم که  تموم کسایی رو که دنبال میکنم رو از صمیم قلب به کارشون اعتماد و اعتقاد دارم
مطمئن باشید دعا در حق دیگران بی جواب نمیمونه
سپاس از حضور دلگرم کنندتون

راستی فراموش کردم...
به نظرم درد دل درسته نه درد و دل...:)
پاسخ:
عجله نکنید شاید قسمت دوم این مطلب نظرتون رو عوض کنه
واقعا ممنونم از توجهتون
موفق باشید
پاسخ:
سپاس دوست عزیز
شما هم موفق باشید
موفق باشی
پشتیبانتیم
غصه نخور
پاسخ:
سلام وسپاس بابت حضورتون
یه تشکر ویژه از حمایتتون ممنون
سلام
وقتتون بخیر و نیکی
نیت شما خیر است و باید فقط و فقط در این راستا تمرکز کنید.
بالاخره هر مطلب ارزنده ای طرفداران خود رو پیدا خواهد کرد و مسیرش رو از میان هزاران راه و بیراه پیدا!
با نشاط سابق و امیدواری گذشته ادامه بدید و دلسرد نشید
مطالبتون زیباست

موفق باشید و موئد

پاسخ:
سلام خیلی خوشحالم قابل دونستید و به بنده حقیر سرزدید
به روی چشمام واقعا ممنونم از انرژی مثبتتون
از خدا میخوام همیشه تو هر عرصه ای موفقق باشید
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۲ ماهیِ نفس کِش! :)
سلام :)
واقعا هدف فوق العاده ای دارین 
چی بهتر از اینکه آدم باعث بشه کسی ب خدا نزدیکتر بشه 
موفق باشین :)
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
خوشحالم از اینکه قابل دونستید
همچنین بزرگوار
آدم اوایل دلش خوشه ب دو سه تا نظری ک بقیه میان میذارن و بهش دلگرمی میدن.یا ب همون تعداد دنبال کننده هاش.....بعد یه مدت ک میگذره واسش مهم نیس...من وبلاگمو درست کرده بودم ک توش هرچی خواستم بذارم.هرچیزی ک نمیتونم تو دنیای واقعی ب کسی بگم.ولی زمان ک میگذره دوستای مجازی هم آشنا میشن بعضا...بعد دیگه تو وبلاگتم احساس راحتی نمیکنی...الان من اینجوری شدم :| نه اینکه راحت نباشی ولی حس عجیبیه اصن.
پاسخ:
دقیقا حرفتون رو تایید میکنم البته درسته که من خیلی مونده تا به تجربیات شما برسم ولی حداقل این نکته رو لمس کردم
چه نیتِ خیری :) چقد خوب....ان شا الله موفق باشید...
من که مطالبتون رو واقعا دوست دارم....آرامش بخشن...
در مورد پ.ن هم خوب متاسفانه بعضیا اینجورین....نمیدونم چی باید گفت...ولی خوشحالم که جز وب هایی هستم که شما دنبال میکنید...

چه نیتِ خیری :) چقد خوب....ان شا الله موفق باشید...
من که مطالبتون رو واقعا دوست دارم....آرامش بخشن...
در مورد پ.ن هم خوب متاسفانه بعضیا اینجورین....نمیدونم چی باید گفت...ولی خوشحالم که جز وب هایی هستم که شما دنبال میکنید...

پاسخ:
سلام و درود فراوان
خدارو شاکرم  واین نشون دهنده لطف شماست
این افتخاری که نصیب بنده شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">