مذهبی

آخرین مطالب

  • ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ یار

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۲ رحمت
  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور

محبوب ترین مطالب

  • ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ظهور
  • ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۴ سفر

مطالب پربحث‌تر

کودک

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ

تکراری ولی زیبا

کودکی با پاهای برهنه بر روی برفها ایستاده بود و به ویترین فروشگاهی نگاه می کرد.

 زنی در حال عبور او را دید . او را به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید و گفت:

 مواظب خودت باش کودک پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید؟ 

زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از بنده های خدا هستم 

کودک گفت:می دانستم با او نسبت دارید…

۹۵/۰۶/۱۵ موافقین ۶ مخالفین ۰
عاشق

نظرات  (۱۰)

نشنیده بودم...
خیلی زیبا بود...
و ناراحت کننده...
پاسخ:
سپاس از حضورتون
لطف دارید
موافقم
برای من تکراری نبود :)
اولین بار بود میخوندم....
عالی ++++++
پاسخ:
شکر خدا 
ممنون که وقت گذاشتید
مثله همیشه لطف دارید
:)
یاعلی
پاسخ:
سپاس از حضورتون
ذر پناه حضرت حق
همین دیگه... الان ما هی داریم رفت و آمدمون رو با الهیات کم می کنیم
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۰ فرناز فرزان
خیلی زیبا و لطیف بود
ممنون
پاسخ:
سپاس از حسن نظرتون
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۰۰ دخترمهتاب ...
اینو همیشه دوس دارم
پاسخ:
سپاس از حضورتون
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۸ آقای سوژه خوار
:(((
پاسخ:
سپاس از حضورت دوست عزیز
بسیار عالی بود
کاش لایق باشیم تا هم نسبت با پروردگارمان باشیم...
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
زیبا فرمودید
بله زیبا بود

خواستید اینجا را هم ببینید
پاسخ:
نشانگر حسن نظر شماست 
حتما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">